Postup aktivácie online účtu pre domácnosti
- Kliknite na www.zse.sk/registracia.
- Zadajte meno, priezvisko, email a heslo a kliknite na Pokračovať. Následne dostanete potvrdzovací e-mail.
- Kliknite na odkaz v potvrdzovacom e-maile. Následne budete presmerovaný na stránku, kde si aktivujete prístup k Vašim údajom. Registráciu je potrebné potvrdiť do 24 hodín od prijatia e-mailu, inak bude potrebné registráciu zopakovať.
- Zadajte Zákaznícke číslo a Číslo miesta spotreby, ktoré nájdete na vašej poslednej faktúre.
- Zadajte Vaše telefónne číslo a kliknite na Overiť SMS kódom. Následne dostanete SMS s overovacím kódom.
- Zadajte overovací kód z SMS a kliknite na Aktivovať.
V prípade, že telefónne číslo, ktoré uvediete pri aktivácii sa nebude zhodovať s číslom, ktoré máme v našej databáze (v systéme), budete vyzvaný, aby ste overili svoju identitu cez Zákaznícku linku 0850 111 555. Pri neoverenom telefónnom čísle nebude možné realizovať aktívne operácie (objednávky a žiadosti)
Postup aktivácie online účtu pre firmy a samosprávy
- Z dôvodu bezpečnosti Vašich údajov je potrebné, aby ste registráciu a aktiváciu vykonali v najbližšom ZSE Centre, kde je potrebné podpísať Žiadosť o aktiváciu digitálnej komunikácie. Aktiváciu môže vykonať len konateľ alebo splnomocnenec na základe písomného súhlasu.
- Po podpise Žiadosti o aktiváciu Vám odošleme e-mail o vytvorení prístupu. Kliknutím na odkaz budete presmerovaný na stránku, kde si vygenerujete prvotné heslo Vášho účtu v zóne.
- S prvotným heslom už máte prístup k údajom o Vašich odberných miestach a môžete využívať funkcie online účtu naplno. Prvotné heslo si následne môžete zmeniť v Nastaveniach bezpečnosti.
Postup aktivácie online účtu pre veľkoodberateľov
- Stiahnite, vytlačte a vyplňte tlačivo Žiadosť o aktiváciu elektronickej komunikácie. Nezabudnite uviesť Vaše mobilné telefónne číslo.
- Podpísané tlačivo odovzdajte Vášmu Key Account Managerovi alebo Account Managerovi.
- Po spracovaní požiadavky obdržíte e-mail o vytvorení prístupu do online účtu.