Home > Zákaznícka zóna > Prečo sa zaregistrovať do Zákazníckej zóny?

Prečo sa zaregistrovať do Zákazníckej zóny?

Hlavné výhody online Zákazníckej zóny

  1. Jednoduchý a moderný dizajn, s prehľadným zobrazením aj vo vašom tablete a mobile.
  2. Kompletné informácie o vašich odberných miestach, spotrebe, faktúrach a platbách, vrátane analýzy spotreby.
  3. Možnosť online úhrady faktúr priamo v Zákazníckej zóne cez platobné brány.
  4. Grafické zobrazenie spotreby v porovnaní s inými zákazníkmi.
  5. Online zadávanie žiadostí na zmenu kontaktných údajov, zmenu výšky preddavkov, spôsobu platba, účtu na vyplácanie preplatkov.
  6. Online zadávanie žiadostí na zmenu sadzby elektriny a plynu, prepis odberného miesta a zmenu dodávateľa.
  7. Online aktivovanie vybraných služieb, napríklad Elektrina so zárukou, ZSE Balík Domov či Poistenie domácnosti.
  8. Overovanie všetkých aktívnych operácií cez SMS kód.
     

Ukážka stránky Analýza spotreby