Úvod > Zákaznícka zóna > Ako si vytvorím účet v Zákazníckej zóne?

Ako si vytvorím účet v Zákazníckej zóne?

Postup aktivácie účtu v Zákazníckej zóne pre domácnosti

  1. Kliknite na na www.zse.sk/registracia.
  2. Zadajte meno, priezvisko, email a heslo a kliknite na Pokračovať. Následne obdržíte potvrdzovací e-mail.
  3. Kliknite na odkaz v potvrdzovacom e-maile. Následne budete presmerovaný na stránku, kde si aktivujete prístup k Vašim údajom. Registráciu je potrebné potvrdiť do 24 hodín od prijatia e-mailu, inak bude potrebné registráciu zopakovať.
  4. Zadajte Zákaznícke číslo a Číslo miesta spotreby, ktoré nájdete na vašej poslednej faktúre.
  5. Zadajte Vaše telefónne číslo a kliknite na Overiť SMS kódom. Následne obdržíte SMS s overovacím kódom.
  6. Zadajte overovací kód z SMS a kliknite na Aktivovať.

V prípade, že telefónne číslo, ktoré uvediete pri aktivácii sa nebude zhodovať s číslom, ktoré máme v našej databáze (v systéme), budete vyzvaný, aby ste overili svoju identitu cez Zákaznícku linku 0850 111 555. Pri neoverenom telefónnom čísle nebude možné realizovať aktívne operácie (objednávky a žiadosti), ako napríklad zmena preddavkových platieb, zmena spôsobu platby a ďalšie.
 

Postup aktivácie účtu v Zákazníckej zóne pre firmy a samosprávy

  1. Z dôvodu bezpečnosti Vašich údajov je potrebné, aby ste registráciu a aktiváciu vykonali v najbližšom ZSE Centre, kde je potrebné podpísať Žiadosť o aktiváciu digitálnej komunikácie. Aktiváciu môže vykonať len konateľ alebo splnomocnenec na základe písomného súhlasu.
  2. Po podpise Žiadosti o aktiváciu Vám odošleme e-mail o vytvorení prístupu. Kliknutím na odkaz budete presmerovaný na stránku, kde si vygenerujete prvotné heslo Vášho účtu v zóne.
  3. S prvotným heslom už máte prístup k údajom o Vašich odberných miestach a môžete využívať funkcie Zákazníckej zóny naplno. Prvotné heslo si následne môžete zmeniť v Nastaveniach bezpečnosti.
     

Postup aktivácie účtu v Zákazníckej zóne pre veľkoodberateľov

  1. Stiahnite, vytlačte a vyplňte tlačivo Žiadosť o aktiváciu elektronickej komunikácie. Nezabudnite uviesť Vaše mobilné telefónne číslo.
  2. Podpísané tlačivo odovzdajte Vášmu Key Account Managerovi alebo Account Managerovi.
  3. Po spracovaní požiadavky obdržíte e-mail o vytvorení prístupu do Zákazníckej zóny.