- Etický kódex predajcu:
- Jasne a zrozumiteľne sa predstavte menom firmy, ktorú skutočne zastupujete.
- Zákazníkovi vždy pravdivo oznámte skutočný dôvod návštevy.
- V rozhovore so zákazníkom argumentujte iba pravdivými a overiteľnými informáciami o konkurencii.
- Ku každému zákazníkovi pristupujte s úctou a s rešpektom; vyvarujte sa akejkoľvek formy psychického nátlaku. Zákazníkovi poskytnite dostatok času na rozmyslenie.
- Zákazníkovi odporučte, aby si údaje o spotrebe vyhľadal vo faktúre od doterajšieho dodávateľa.
- Vypočítajte zákazníkovi reálnu úsporu v EUR.
- Po vašom odchode by mal zákazník presne vedieť, za čo a koľko bude po novom platiť.
- Pri uzatváraní zmlúv poučte každého zákazníka o tom, že v prípade akýchkoľvek pochybností o výhodnosti uzatvorenej zmluvy má právo do 14 pracovných dní od zmluvy odstúpiť bez udania dôvodu.
- Každú zmluvu vypĺňajte zásadne perom.
- Pri získavaní klientov používajte iba legálne a čestné prostriedky podpory predaja.