Úvod > Zákaznícka zóna > Kde nájdem starý ElektroWeb?

Kde nájdem starý ElektroWeb?

Služba ElektroWeb bola ukončená dňa 5. 12. 2016. Túto službu plne nahrádza online účet na www.zse.sk, v ktorom máte kompletné informácie o Vašich odberných miestach, faktúrach a platbách. Je pre Vás oveľa prehľadnejší a dostupný aj z mobilu, či tabletu.

Postup aktivácie online účtu pre domácnosti

  1. Kliknite na na www.zse.sk/registracia.
  2. Zadajte meno, priezvisko, email a heslo a kliknite na Pokračovať. Následne obdržíte potvrdzovací e-mail.
  3. Kliknite na odkaz v potvrdzovacom e-maile. Následne budete presmerovaný na stránku, kde si aktivujete prístup k Vašim údajom.
  4. Zadajte Zákaznícke číslo a Číslo miesta spotreby, ktoré nájdete na vašej poslednej faktúre.
  5. Zadajte Vaše telefónne číslo a kliknite na Overiť SMS kódom. Následne obdržíte SMS s overovacím kódom.
  6. Zadajte overovací kód z SMS a kliknite na Aktivovať.

Postup aktivácie online účtu pre firmy a samosprávy

  1. Z dôvodu bezpečnosti Vašich údajov je potrebné, aby ste registráciu a aktiváciu vykonali v najbližšom ZSE Centre, kde je potrebné podpísať Žiadosť o aktiváciu digitálnej komunikácie. Aktiváciu môže vykonať len konateľ alebo splnomocnenec na základe písomného súhlasu.
  2. Po podpise Žiadosti o aktiváciu Vám odošleme e-mail o vytvorení prístupu. Kliknutím na odkaz budete presmerovaný na stránku, kde si vygenerujete prvotné heslo Vášho účtu v zóne.
  3. S prvotným heslom už máte prístup k údajom o Vašich odberných miestach a môžete využívať funkcie online účtu naplno. Prvotné heslo si následne môžete zmeniť v Nastaveniach bezpečnosti.

Postup aktivácie online účtu pre veľkoodberateľov

  1. Stiahnite, vytlačte a vyplňte tlačivo Žiadosť o aktiváciu elektronickej komunikácie. Nezabudnite uviesť Vaše mobilné telefónne číslo.
  2. Podpísané tlačivo odovzdajte Vášmu Key Account Managerovi alebo Account Managerovi.
  3. Po spracovaní požiadavky obdržíte e-mail o vytvorení prístupu do Zákazníckej zóny.