404
Stránka sa nenašla
Použite, prosím, vyhľadávanie alebo pokračujte na
domovskú stránku
.
Úvod
>
Pripájanie a odpájanie
Pripájanie a odpájanie
Kedy je potrebné mať schválenú Žiadosť o pripojenie od distribútora?
Žiadosť o pripojenie musíte mať schválenú u v ášho príslušného distribútora, ak ...
viac
Ako pripojiť odberné miesto za domácnosť?
Zmena zákazníka Ak predchádzajúci zákazník požiadal o ukončenie zmluvy o dodávk...
viac
Ako pripojiť odberné miesto za firmu, organizáciu?
Nová firma Ste nový firemný zákazník a potrebujete pripojenie do distribučnej si...
viac
Ako dlho trvá pripojenie odberného miesta?
* Zákonná lehota na pripojenie nového odberného miesta je 30 dní, ale spravi...
viac
Ako zrušiť odberné miesto?
* Tlačivo na zrušenie odbern ého miesta nájdete tu (https://www.zse.sk/documents...
viac
V akých prípadoch sa platí poplatok za pripojenie do distribučnej siete?
* Poplatok sa uplatňuje v prípadoch, keď k odpojeniu odberného zariadenia do...
viac
Aký je poplatok za opätovné pripojenie do distribučnej siete?
V prípadeelektriny: * Výška poplatku za pripojenie do distribučnej siete je ...
viac
Ako postupuje ZSE pri odpájaní zákazníkov z dôvodu neuhradenia záväzkov?
* Ak zákazník neuhradí faktúru za dodávku elektrickej energie v lehote 14 dní, Z...
viac
Ako postupovať pri prepise zmluvy?
Zmena majiteľa na zmluve - Elektrina Ak predchádzajúci zákazník požiadal o ukon...
viac
Akým spôsobom môžem zrealizovať prepis zmluvy, ak sa neviem skontaktovať s pôvodným odberateľom?
* Prepis v tomto prípade nie je možné zrealizovať. Je potrebné uzatvoriť novú zm...
viac
Môžu ma odpojiť pre nedoplatky pôvodného odberateľa?
* Nie. Vaše odberné miesto môže byť odpojené len pre nedoplatky súvisiace s Vašo...
viac
Stratil som zmluvu, je možné mi poslať kópiu?
* Áno. Kópiu zmluvy Vám pošleme na základe Vašej žiadosti, ktorú môžete podať te...
viac
Ako ukončím zmluvu po zosnulom odberateľovi v domácnosti?
* Úmrtie odberateľa v domácnosti môžete oznámiť písomne e-mailom na kontakt@zse....
viac
Odpojili ste ma pre neplatenie, kedy dôjde k pripojeniu odberného miesta?
V prípade Elektriny: * O znovupripojenie odberného miesta môžete požiadať p...
viac
Ako mám postupovať, ak mám odsúhlasenú zmluvu o pripojení od spoločnosti Západoslovenská distribučná? Aké údaje potrebujem na uzatvorenie novej zmluvy?
* Potrebujete odsúhlasenie zmluvy opripojení a Zákaznícke číslo (číslo obcho...
viac
Prihlásenie
Moje tikety
Vytvoriť tiket
Najvyhľadávanejšie články
Ako pripojiť odberné miesto za domácnosť?
Aký je poplatok za opätovné pripojenie do distribučnej siete?
Ako postupovať pri prepise zmluvy?
Ako zrušiť odberné miesto?
Ako dlho trvá pripojenie odberného miesta?
Ako postupuje ZSE pri odpájaní zákazníkov z dôvodu neuhradenia záväzkov?
Ako ukončím zmluvu po zosnulom odberateľovi v domácnosti?
Kedy je potrebné mať schválenú Žiadosť o pripojenie od distribútora?
V akých prípadoch sa platí poplatok za pripojenie do distribučnej siete?
Odpojili ste ma pre neplatenie, kedy dôjde k pripojeniu odberného miesta?